© copyright s.v.Tivoli
2011-14

Tivoli F1

PSV Phoxy Jeugdtoernooi F-jeugd 20 augustus 2013.

Tegenstanders poulefase: ETS F1 – Tivoli F1 1-0 Tivoli F1 - RKSV Nuenen F1 0-3 Kwartfinale: V.V. Wodan F1 – Tivoli F1 0-5 De F1 heeft op uitnodiging van PSV ivm het 100-jarig bestaand dit jaar meegestreden in het Phoxy toernooi. Na slechts 1 training, voor een aantal een 1e officiële wedstrijd met de F-jeugd, voor de trainer in ieder geval, mochten we aantreden tegen ETS F1 en Nuenen F1. De verwachting, bij de spelers, was hoog gespannen, want als we alles zouden winnen mogen we de finale in het PSV-stadion spelen, dat was veel gehoord die avond. De tegenstanders waren toch net even iets beter dan ons, waardoor het niet lukte een wedstrijd te winnen. Wij, de toeschouwers en ik (trainer Dion) zijn wel zeer trots op het resultaat en het goede spel wat jullie hebben laten zien. We hebben een leuke avond gehad en zijn op de foto geweest met de “echte” Phoxy, en hebben een mooie PSV herinnering gekregen. Goed gevoetbald jongens, ik ben trots op jullie (Trainer Dion)